perjantai 4. joulukuuta 2015

Pikkujoulut

Käytiin eilen 3.12 pieni kokous pikkujouluista treenin jälkeen ja tultiin päätökseen, että pikkujoulut pidettäisiin 17.12.2015 alkaen klo 17-18.
Saatiin kokoustila jo Lutakosta ja meistä olisi mahtavaa, että joku pitäisi pienen luennon uintiin liittyen ja olen asiasta yhteydessä Ilkka Keskiseen haluaisiko hän pitää.
Lutakosta lähdettäisiin syömään sitten jonnekin ja tultiin alustavasti päätökseen, että menisimme Sohwiin.


Tarvitsen jokaiselta joka aikoo osallistua, kommentin tähän viestiin onko tulossa, jotta ruokapaikkaan osaa varata ennakkoon.
Ruokapaikkaan voi myös vaikuttaa vielä, joten ehdotuksia saa myös kommentoida tähän.

Ps. Olen Ilkkaan yhteydessä, sekä laitan jokaiselle uimarille linkin blogiin sähköpostiin, jotta jokainen tietää tästä.

Terveisin
Samuli

16 kommenttia:

  1. Osallistun! P.S. Olen flunssassa, jäi harkat tältä viikolta siksi väliin :(

    VastaaPoista
  2. Mä mukana / Sari

    VastaaPoista
  3. Myös minä osallistun, terv: Timo Liukko

    VastaaPoista
  4. Myös minä osallistun, terv: Timo Liukko

    VastaaPoista
  5. Myös minä osallistun, terv: Timo Liukko

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Mukana menossa! Suvi
    Tänään jää treenit töiden takia väliin, damn.

    VastaaPoista
  8. Osuu sopivasti vapaapäivälle, joten mukana :)
    t:Teemu

    VastaaPoista
  9. Mukana jollei flunssa kaada petiin lopullisesti T.Noora

    VastaaPoista
  10. Uitiin tiistaina omin päin puolen tunnin testi. Minulla meni 1550 m, tuntui pahalta.

    VastaaPoista
  11. Hei, kaipailisin tarkempia koordinaatteja pikkujoulupaikan suhteen. En taida olla vielä e-mail listalla. En välttämättä ehdi ihan viideksi, joten moneltako ruokailu on tarkoitus aloitella? Onko paikkana edelleen Sohvi? T:Annukka

    VastaaPoista
  12. Tässä saapunut email:
    Tämä viesti on lähetetty kaikille master uimareille vaikka onkin sanonut ettei pääse paikalle.
    Huomenna klo 17.00 lutakossa Siwan ja pizzeria Bestin yläpuolella toimistotiloissa 17.00-18.00 (ehkä myöhempään) pidämme pienen kauden tiivistyksen ja käydään hyviä ja huonoja asioita mukavalla ryhmähengellä läpi.
    Siitä menemme noin klo 19.00 aikoja syömään Sohwiin ja siellä olemme sen aikaa kun haluamme.
    Terkuin
    Samuli Pellinen

    VastaaPoista
  13. Kiitos kaikille mukavasta tapaamisesta. Etenkin kaikille järjestelyihin osallistuneille.
    Tiistaina vielä altaaseen :)
    t:Teemu

    VastaaPoista